آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

قند عسل های مامان

اسباب بازی قند عسل

1393/2/5 20:26
نویسنده : مامان طاهره
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

توی این چند ماه بابا و مامان حسابی ذوق اومدنت رو داشتن، به همین خاطر وسایلی که به نظر میرسد برات لازم باشه رو خرد خرد خریدن. بعد از کمدت، سرویس کالسکه، لباس و ..  این دفعه نوبت اسباب بازیهات شده بود که بابا و مامان هر دوشون مرخصی گرفتن و راه افتادن با کلی ذوق و شوق برای خرید اسباب بازی.

رفتیم یه بازار که پر از اسباب بازی خوشگل و ناز بود، و بابا و مامان دیگه کنترل خودشون رو از دست داده بودن. بابا که می خواست همه  چیز رو بخره و حسابی ذوق زده بود فقط مامان حواسش به حساب و کتاب بود. خلاصه سعی کردیم اسباب بازیهایی که ممکنه سال اول زندگیت دوست داشته باشی برات بخریم. بیشتر اسباب بازی هایی که صدا و نور و سروصدا داشته باشه و بتونه برای شما جذاب باشه. عکس کل اسباب بازی هات رو برات می ذارم. امیدوارم خوشت بیاد...

راستی وقتی رسیدیم خونه ، به بهونه کنترل کردن دونه دونه اش رو درآوردیم، باتری گذاشتیم و یه دور باهاشون بازی کردیم. اینم چند تا عکس از بازی کردن ما؛ فکر کنم بابا بهت حسودیش شده باشه.

  

            

  این موتوررو هم من خریدم چون از بچگی عاشق این موتورا بودم. وقتی بچه بودم یه واقعیشو داشتم :

بعد از بازار اول رفتیم خونه آقاجون و مامانی (مامان) که اونجا دایی جون هم یه عالمه از اسباب بازی هاشون که سالم نگه داشته بود آورد فکر کنم می خواد بعدن همشو بده به شما. راستی دایی جون چند تا مغازه هم رفت دنبال باتری که سر ظهر همشون بسته بودن. این سرسره پنگوئن ها رو هم دایی سرهمش کرد :

 

البته بابا و مامان از دوران عقدشون تعداد زیادی عروسک دارن که بیشترشون هم گاوه و اینا غیر از اوناست. اینم یه عکس از این عروسکا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)