آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

قند عسل های مامان

بازی با اسباب بازی و روروئک

1393/7/18 11:56
نویسنده : مامان طاهره
648 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا یاد گرفتی با اسباب بازی هات بازی کنی ، اونا رو دستت میگیری، با دقت نگاهشون میکنی و به صداهاشون گوش میدی و سعی میکنی آخر بخوریشون. با بعضی از اسباب بازیهات بیشتر رفیق شدی و بیشتر دوسشون داری. اول از همه با آویز تختت بازی می کردی و حیوون کوچولوهای داخل آویز رو نگاه می کردی، بهشون ادا در می آوردی مخصوصا یکیشون که رنگش نارنجیه

چند تا جغجغه ات رو هم بیشتر از بقیه جغجغه هات دوست داری و جدیدا خودت می تونی تکونش بدی. بعدش یه آقا فیل کوکی طبل زن داری که وقتی جلوت میاد و طبل میزنه براش ذوق می کنی. جدیدا آقا فیله رو مصدوم کردی و یه دستش دیگه کار نمی کنه. بنده خدا یک دستی طبل می زنه . یه کابو الاغ سوار هم داری که ما بهش میگیم" کُروکُرو"  و اون هم رنگ و نور داره و هم سروصدا که اون رو هم خیلی دوست داری . اینم عکسش:

اسباب بازیکُروکُرو

یه سگ کوچولو پرسروصدا و پر تحرک هم داری که وقتی بهت میدیمش دمشو یا گوششو میگیری و باهاش حرف می زنی. اینم مدرکش :::

هاپو کوچولوهاپو کوچولو

با بقیه اسباب بازیهات هم کم و بیش بازی می کنی. ولی بالایی ها رو بیشتر دوست داری که علتش بیشتر رنگ، نور، سروصدا و حرکتشونه.البته قصد خوردن همه اینها رو هم که داری بمحضی که دستت میاد.

چند روزیه که سوار روروک هم میکنیمت ولی هنوز پاهای کوچولوت به زمین نمیرسه وباید با بالش دور و برت رو محکم کنیم ولی سر و صداهاش و شکلای روشو دوست داری و باهشون سرگرمی.

روروئک سواری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)