آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل های مامان

آقای مهندس

1393/9/9 18:26
نویسنده : مامان طاهره
395 بازدید
اشتراک گذاری

وحشتناک عاشق کامپیوتری و کافیه صدای کارکردن باباجون با لب تاپ رو بشنوی خواب باشی بیدار میشی. و اول چند بار میگی اِ اِ اِ اِ ...... , بعدش باید ببریمت سرکامپیوتر، خم میشی روی کیبورد و موس.  همش اینتر میزنی و موس رو میگیری و کلید فاصله رو هم خیلی دوست داری و همش بهش ضربه میزنی. کلا وضعیه این اوضاع. اینا رو هم پسرم تایپ کرده:

ئتئذ  تعغغععهذئذ ئهنخر  ذا  ذد ذ ذ .و/

تایپموس

تلفن و سیم تلفن والبته موبایل رو هم دوست داری و اگه دستت بهش برسه مستقیم میبریشون توی دهنت. موقعیکه من یا بابا با تلفن صحبت میکنیم شما هم باید اعلام حضور کنی و صحبت کنی تازه همچین با تعجب نگاه گوشی میکنی ببینی طرف مورد صحبت از کجای تلفن میاد بیرون یا حرف میزنه.

یه روز داشتم برای باباجون پیامک میزدم که شما گوشی رو از من گرفتی و برای خودت تایپ میکردی (الکی روی صفحه تاچ گوشی میزدی)... بعدشم هنوز اومدم ازت بگیرم دستت رفت روی sendو پیامت رو فرستادی . خیلی با مزه بود بابا زنگ زد اینا چیه فرستادی که گفتم کار فسقلمه.

 به تلویزیون هم علاقه داری و جدیدا اگه تلویزیون روشن باشه نگاه میکنی. یه روز صبح بیدار شدی و خاله شادونه میدیدی و به آهنگ ها هم خیلی علاقه داری مخصوصا پیام بازرگانی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمو حسن
11 آذر 93 14:14
10 انگشتی هم تایپ بلده تو عکس 10 انگشتی تایپ می کنه تو دیگه مثل بابات و عموت خودتو درگیر این چیزا نکن
مامان طاهره
پاسخ
تازه عمو من کلی توی تایپ مقاله های نت کمک باباجونم کردمو براش یه عالمه نوشتم ، کتاباشو پاره کردم، برگه هاشو جویدم ،تازه گفتم بره استراحت کنه، ولی اسم منو توی نویسنده ها نیاورد...