آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل های مامان

محمدصدرا در آتلیه

1394/2/24 15:48
نویسنده : مامان طاهره
325 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که میخوایم شما رو ببریم آتلیه و ازت عکس بگیریم اما پیش نمیومد تا اینکه دیگه جدی تصمیم گرفتم و هماهنگ کردم با آتلیه روناک که میدونستم کارشون عالیه و برای کودک تخصصی کار میکنن و روز 28 فروردین رفتیم و با کلی دردسر از شما عکس گرفتیم. اولش که وارد شدیم و کلی نینی اونجا بود شما خوشحال بودی و با نی نی ها و عکس های روی دیوار بازی میکردی اما تا وارد مرحله عکس گرفتن شدیم کلا ازین رو به اون رو شدی و دوست نداشتی از بغل مامان بری پایین . بالاخره با کلی شکلک که من و باباجون در آوردیم و کلی اسباب بازی نشونت دادیم عکس ها رو گرفتیم. عکاسش هم واقعا حرفه ای بود و عکس های تمیزی از شما گرفته بود ولی موقع انتخاب عکسا دیگه طاقت نیاوردی و همش بیتابی میکردی که من و شما اومدیم توی کوچه و بازی کردیم.  بعد از آتلیه رفتیم خونه آقاجون و دایی مهدی و مامان بزرگ و بابا بزرگ اونجا بودن و جوش بره درست کرده بودن و شما هم حسابی خوردی آخه خوشمزه بود.  بعدشم با نینی ها رفتیم بازی و شما با دایی و خاله تاب بازی میکردی و من هم توی حیاط دوچرخه سواری کردم. واقعا روز خوبی بود و کلی خوش گذشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)