آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

قند عسل های مامان

دردسرهای بارداری

1392/10/20 0:59
نویسنده : مامان طاهره
294 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلی خیلی خوشحالم که اینقدر ناز و مهربون و سریع اومدی توی دلم. ولی یکی از چیزایی که از همون روزهای اول نگرانش بودم حالت تهوع بارداری بود که اکثر مامانا دارن .

منم کم کم از اول ماه دوم حال و هوای تهوع داشتمniniweblog.comو الان هم که ماه چهاره هنوز کم و بیش این حالت رو دارم که هر روز قرص دیمیترون می خورن. البته خداروشکر از اون اولا بهتر شده . فکر کنم همسایمون که ما رو ندیده ولی از صدای تهوع هابفهمن که تو دلم چه خبره...

در ضمن یه بوی قدیمی هم توی خونه داریم که کچلم کرده. بوی بد آشپزخونهniniweblog.com که هر کار کردیم از بین نرفته و از دست این بو نمی تونم پامو بزارم توی آشپزخونه و باید جلوی بینی رو بگیرمniniweblog.com. آشپزی هم نمی تونم بکنم که صبح و شب اکثرا مهمون آقاجون و مامانی و عمو حسنیم. بابا به مامانی گفته که هوای منو ازنظر غذا داشته باشه . مامانی هم همش غذاهای خوشمزه درست میکنن، ظهرها هم غذارو اگه نرم پایین زحمت می کشن میارن بالا. بعضی موقع ها هم بابا از بیرون غذا می خره.بعضی موقع ها هم اون یکی آقاجون و مامانی غذا میارن با اینکه راهشون دوره مامان رو تحویل میگیرن. مخصوصا وقتی سرماخورده بودم سوپای خوشمزه درست کردن.

جدیدا آش های گناباد و کشک و بادمجون از بیرون میخره که خیلی دوست دارمniniweblog.com.

یه روزهم برام جوجه گرفت که طرف اومده بود تحویل بگیره زعفرونیش کرده بود و من تا یه روز هیچی نمی تونستم بخورم چون دلم درد می کرد و نگران بودم که نکنه جوجه اش تازه نبوده یا زعفرونش زیاد بوده و برای قند عسل اتفاقی افتاده باشهniniweblog.com...

تازه فهمیدم که بوی مایع ظرفشویی مون هم خوب نیست که وقتی این مایع تموم شد بابا یه مایع خریده که خوشبو تره...

niniweblog.com

قند عسل یادت باشه قدر همه آدمای خوب دور و ورت رو بدونی niniweblog.com....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)