آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قند عسل های مامان

هوای سرد

1392/10/20 1:08
نویسنده : مامان طاهره
295 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هنوز شهرمون برف نیومده با اینکه اکثر جاها برف اومده niniweblog.comولی فقط سرماش برای ما مونده. مامان هم که حسابی به سرما حساسه niniweblog.com... تازه مدرسه مامان هم بعضی موقعها خیلی سرد میشه که احساس می کنم تو اذیت میشی و خودتو جمع می کنی ...

یه احساسی دارم بعضی وقتا که قند عسل خان یه گوشه دلم خودش رو جمع می کنه و سفت میگیره. اول فکر می کردم شاید از سرما باشه .برای همین از خانم دکتر هم سوال کردم که گفت باید بیشتر مراقب باشم. یه سری قرص هم داد که اگه دوباره دلم سفت شد بخورم...برای این موضوع تو نی نی سایت یه تاپیک زدیم.

یه چیز دیگه هم اینکه روی نافم سرد و یخه ، که خانم دکتر گفت مشکلی نیست.

البته من از هر دوتا مورد نگرانمniniweblog.com.

یه روزم رفتیم مدرسه گاز قطع بود، زنگ زدم دایی مهدیniniweblog.com باهاش دعوا کردیم، مرخصی گرفتیم باهم اومدیم خونه حالشو بردیمniniweblog.com...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)