آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قند عسل های مامان

اولین تکون های قندعسل شاید!

1392/10/23 17:37
نویسنده : مامان طاهره
307 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب وقتی از خونه آقاجون اومدیم، بابا می خواست نماز بخونه، رفت وضو بگیره منم رو مبل نشستم و دو تا دستامو گذاشتم رو دلم، و نزدیک 25 دقیقه تمرکز کردم

تا بالاخره تونستم برای اولین بار ضربه های کوچولوی قندعسل خان رو احساس کنم.

بابایی وقتی نمازش تموم شد، با تعجب نگاه من می کرد، که نیم ساعت از سرجام تکون نخورده بودم و با خودم می خندیدم، بعدش بابایی اومد براش تعریف کردم دستشو گذاشت رو دل مامان ولی نتونست ضربه های کوچولوی قندعسل خان رو متوجه بشه.

امروز الان دارم تمرکز می کنم که دوباره احساست کنم هنوز نتونستم، پاشو قند عسل خان یه خورده بدو، تکون بخور!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
27 دی 92 2:33
ای جااااان
مامان قند عسل
2 بهمن 92 11:19
عزیزم خوشحالم که این حس شیرین رو تجربه کردی
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 21:45
فدات بشم عزیزم مراقبه خودتو نی نی ات باش
مامان قند عسل
1 اسفند 92 17:46
نگرانتم عزیزم چرا دیگه مطلب نمیذاری؟؟