آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قند عسل های مامان

سونوی سلامت جنین

1392/10/9 1:05
نویسنده : مامان طاهره
324 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره قندعسل یه سونو دیگه داشتن. اینبار آقاجون (مامان) اومدن دم مدرسه دنبالم niniweblog.comو راه افتادیم سمت سونوی اشکیانی که بابا سرکار بود. آقاجون این چند وقت که هواسرده میان دنبالم و یا اگه کار داریم این ور اون ور ما رو می برن. سونوی اشکیانی که بسته بود و مجبورشدم آدرس یه سونوی دیگه رو بگیریم رفتیم پیش دکتر ضابطی. یه خورده شلوغ تر بود و کلی با آقاجون معطل شدیم. دنبال بابا هم رفتیم. خلاصه رفتیم سونو و من هم نمی دونستیم کارشون دقیقه آیا یا نه؟ چون سونوی خیلی مهمی بود... بهر حال نوبتم شد و رفتم و خانم دکتر یه عالمه داشت قند عسل رو بررسی می کرد . البته یه فرقی که با دکتر اشکیانی داشت این بود که من نمی تونستم ببینمت. خلاصه نتیجه رو داد و گفت که قند عسل خان ما آقا پسر هستن niniweblog.com..

البته ممکنه توی سونوی های بعدی تشخیص عوض بشه ولی فعلا قند عسل ما آقا پسره

از حالا باید دنبال اسم باشیم؟ خیلی سخته ها niniweblog.com.  تازه باید درمورد رنگ سیسمونی هم تصمیم بگیریم! niniweblog.comکاش خودت می تونستی بگی از چه رنگی خوشت میادniniweblog.com..

*** نتیجه سونو رو که بردم خانوم دکتر گفت که مشکلی نیست niniweblog.comو تا هفت ماهگی دیگه نیاز به سونو و اینا نیست...خدا رو شکر بابت همه چیزniniweblog.com

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان قند عسل
22 دی 92 12:14
سلام عزیزم معمولا اگر تشخیص دختر باشه امکان اشتباه داره اما در موردتشخیص پسر بودن اینطور نیست ومعمولا تشخیص قطعیه(البته طبق اطلاعاتی که خودم دارم) با آرزوی سلامتی واسه شما وقندعسلت