آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل های مامان

روز مادر

1394/2/24 14:18
نویسنده : مامان طاهره
322 بازدید
اشتراک گذاری

دروازه های آسمان، گشوده می شود و بارانی شگفت،

زمین را فرا می گیرد مکه، لبریز عطر یاس،

با چشمانی گشاده تر از هر روز،

بیستمین روز جمادی الثانی را دیدار می کند.

دروازه های آسمان گشوده می شود و فرشتگانی بی شمار،

هلهله کنان فرود می آیند.....

میلادش تولد بهاراست ؛ تولد آب است و

تولد هر چه پاکی و زلالی .

میلادش از هر سو رحمت است.

و فاطمه آمد...تا زیبایی ، زیبا شود...

محبت ، عاطفه آغاز شود...و فاطمه آمد تا...

  علی ، حیدرشود، کرارشود... وفاطمه آمد تا ...

میلاد نور مبارک باد

 وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.

مادر، دوست دارم چون کبوتری بر پنجره قلبت بنشینم و بال فروتنی بر زمین بیفکنم. دوست دارم که زلال کلامم را از مروارید ادب و مهر پر سازم و بر دل خسته ات ببارم. دوست دارم که دست به دعا بردارم و خدا را به آیات خودش بخوانم که «پروردگار من، پدر و مادرم را مورد لطف خود قرار ده، چنان که آنان در کودکی مرا پروراندند

 

امسال روز جمعه21 فروردین، روز مادر بود و ما با خونواده آقاجون بابا همه رفتیم باغ که این بار سامان و عمو حسین و ملیحه خانوم هم بودنولی جای عمو حسن خالی بود . کلی خوش گذشت. ناهار خوردیم و والیبال بازی کردیم و من و شما رفتیم با سامان و معین  اطراف باغ دور زدن و چوب جمع کردیم و بعد کنار حوض آب بازی کردیم. عمو حسین باید برمیگشتن بجنورد برای همین کادوی مامانی رو دادن و  رفتن بجنورد و بقیه برگشتیم خونه آقاجون و کادوهامون رو دادیم به مامانی. کادوی مامان مامان رو هم روز قبل با خاله و دایی هماهنگ کردیم و با گل و شیرینی که خاله خریده بود رفتیم خونه شون و دادیم به مامانی.

 

مامانی جونا خیلی دوستون داریم . ان شا الله همیشه سالم و شاد باشید و سایه تون روی سر ما بچه ها. میدونیم که نمیتونیم زحماتتون رو جبران کنیم و کاری هم از دستمون بر نمیاد. خیلی خیلی دوستون داریم...

 

 امسال بزرگترین هدیه روز زن و روز مادر رو دریافت کردم واونم وجود نازنین پسرم بود که بهم کلی حیات و کلی زندگی و کلی انرژی بخشیده ودیگه بدون اون زندگی برام واقعا معنی نداره.

ممنون پسرم ، خیلی دوست دارم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)