آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل های مامان

ماه رمضان

1394/4/24 19:54
نویسنده : مامان طاهره
293 بازدید
اشتراک گذاری

امسال شما دومین ماه رمضان رو تجربه کردی و خونه آقاجونا و مامانی ها و مهمونی هایی که رفتیم بهت خیلی خوش گذشت. توی ماه رمضان سه بار با شما رفتیم خرید و توی راه رفتیم پارک و شما سرسره بازی کردی. این مسیر رو هم با دوچرخه ات می رفتیم و بهت توی راه خیلی خوش میگذشت. توی پارک هم چند نفر آقا و خانوم بودند که با هم قرآن می خوندن و شما می رفتی و تماشا می کردی. توی میوه فروشی هم همیشه بهت کلی خوش میگذره و همش به سمت میوه ها خم می شی و دوست داری باباجون از همه میوه ها  و سبزی ها برات بخره. خونه دایی مهدی هم کلی بهت خوش گذشت و با اسباب بازی ها و وسایل نی نی های دایی مهدی بازی کردی و هی می رفتی یه وسیله جدید از اتاقشون می آوردی. اونجا نی نی ها کلی باهت بازی کردن و بهت خوش گذشت.

یه شب هم همه اعضای خونواده آقاجون خونه آقاجون دعوت بودند  که من و شما و محمد جواد و معین رفتیم پارک و کلی بازی کردیم. بعضی شبا هم من و شما می رفتیم توی کوچه و با هم سه چرخه بازی می کردیم.

خونه آقای نصیری و مامان بزرگ و آقاجون مامان و.... هم رفتیم و شما کلی با نی نی ها و... بازی کردی و شیطونی و همه هنراتو نشون همه دادی . از نماز خوندن گرفته تا صدای حیوونا و شیطونی های دیگه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)