آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

قند عسل های مامان

مراسم شیرخوارگان حسینی

1394/7/24 0:48
نویسنده : مامان طاهره
411 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم مثل سال گذشته شما رو بردم مسجد امام محمد باقر(ع) و بهمراه مامانی توی این مراسم زیبا شرکت کردیم. صبح لباسات رو مرتب کردم و با آقاجون که میخواستن برن باغ، رفتیم خونه آقاجون مامان. از اونجا ماشین آقاجون رو برداشتیم و با مامانی رفتیم مسجد . توی مسجد یکی از خانمای انتظامات داشت به همکارش جاهای خالی رو نشون میداد که من یه جای خوبی رو که پیدا کرده بود نشوشن کردم و رفتم بشینم که از قرار خاله شیلا اونجا رو گرفته بود. کنار خاله شیلا و نی نی نازش آقا محمدمهدی نشستیم و محمد مهدی همش دوست داشت باهت بازی کنه و لپت رو ناز میکرد ولی شما غریبی میکردی بهش روی خوش نشون ندادی تاکه خوراکی هات رو در آوردم و دوتایی شروع کردین به خوردن. قربون قلب مهربونت برم که همش به نی نی خاله خودت به به می دادی. وسطای مراسم دیگه داخل خیلی گرم شده بود و نی نی ها تحملشون تموم شده بودواسه همین  از هم خداحافظی کردیم و اومدیم بیرون.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انشاءا... به حق علی اصغر امام حسین(ع) همه نی نی ها سالم و سلامت و عاقبت بخیر باشن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شهناز
1 آبان 94 7:25
عزیز دلم عزیـــــــــــز بودی با این لباست عزیز تر هم شدی!!! خاله الهی دورت بـــــــــگرده. [ممنون عزیزم، خیلی لطف داری]