آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

قند عسل های مامان

عکس های آتلیه روناک

1395/5/11 8:50
نویسنده : مامان طاهره
695 بازدید
اشتراک گذاری

چندوقت بود که تصمیم داشتیم تا دوباره ببریمت آتلیه و ازت عکس بگیریم که فرصت نمیشد. بالاخره یه روز بردیمت و ازت عکس گرفتیم. امسال از پارسال بیشتر همکاری کردی و راحت تر بودیم ولی بازم ازت دور میشدم تا خاله ازت عکس بگیره گریه میکردی.

یه چیز جالب دیگه هم این بود که خانوم عکاس برات شعر مک دونالد رو به فارسی میخوند که اصلا بهش توجه نکردی اما وقتی من برات انگلیسیشو خوندم تمام حواست اومد پیش من وبا من میخوندی و اینجوری خانوم عکاس ازت عکس گرفت...

تقریبا یکماه و نیم بعد از آتلیه روناک تماس گرفتند که عکسای نفس مامان آماده شده که همراه خاله محبوبه و محمدجواد و عمو حسن رفتیم و عکسات رو گرفتیم... دوست دارم کوچولوی خوش عکس من...ماشاءالله یادتون نرهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)