آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قند عسل های مامان

آماده کردن کیف بیمارستان شاید این جمعه ....

1393/3/23 20:43
نویسنده : مامان طاهره
520 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم داره شروع میشه.... رفتم سراغ کیف بیمارستان، چک کردم و تقریبا آماده ام.... پسرم شما چی؟؟ آماده ای مامان ؟

التماس دعا از همه

 


 

یه لیست از کیف مادر برای بیمارستان که خودم از مطالب مختلف نی نی سایت جمه کردم گذاشتم توی ادامه مطلب شاید بدردتون بخوره

ساک مادر
1 لباس خواب آستین بلند جلو دکمه دار
2 چند عدد شورت یکبار مصرف
3 حوله
4 روکش توالت فرنگی
5 نوار بهداشتی سایز بزرگ
6 ضد عفونی کننده دست
7 کرم دست
8 شناسنامه +کارت ملی + دفترچه بیمه + برگه پدیرش بیمارستان + تمام سونوگرافی‌ها و آزمایشهای قبلی ( همگی در یک پوشه
9 کیف لوازم آرایش – آینه - برس و سشوار
10 چند تا کیسه فریزر و کیسه بزرگتر ( به نظر می‌آید همیشه لازم باشد
11 دمپائی
12 سوتین سایز بزرگ (شیردهی)
13
دفترچه یادداشت +خودکار برای ثبت ساعتها
14 مسواک و خمیر دندان
15 اسپری ضد عفونی کننده ( برای دستشویی )
16 قطره شیر افزا
17 آبنبات ترش و شیرین و نعنایی
) 18 لیوان - پیش دستی - چاقو - کارد -(یکبار مصرف -برای موقعی که ملاقات‌کننده دارید و باید شیرینی یا چای تعارف کنید )
19
فلاسک چای + چای کیسه ایی + قند
! ) 20 یک دست لباس برای برگشت به خانه

ساک نی‌نی
1 پوشک کامل
2 دو دست لباس ( زیردکمه‌ایی - شلوار - بلوز - کلاه )
3 شیشه شیر کوچک
4 دستمال مرطوب
5 قنداق فرنگی 
6 حوله

7 یک دست لباس سرهمی برای وقتی که به خانه می‌آید

8 پتوی کوچک

9 کریر یا ساک حمل نوزاد


ساک پدر

1 دوربین فیلم برداری + شارژر + فیلم + باطری اضافه شارژ شده
4 دوربین عکاسی + شارژر + باطزی اضافه شارژشده
2 شارژر موبایل
5 کیف پول + کارت بانک برای پرداخت هزینه ها

هدیه‌ی احتمالی (!) برای مادر و نوزاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پارسا دردونه
25 خرداد 93 1:34
ان شا اله به سلامتی فارغ بشی
مامان طاهره
پاسخ
سلام. مرسی. فارغ شدم