آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قند عسل های مامان

خبرهای کوتاه این مدت

1393/3/29 22:41
نویسنده : مامان طاهره
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. ماشاله یادت نره

1- خنده و قهقهه توی خواب : روزای اول خنده بود امروز تبدیل شده به قهقهه که موفق شدم بالاخره فیلمش رو بگیرم.

2-بازگشت آقای سکسکه : بعد از دیروز عصر که برای راه افتادن سکسکه های بلندش پسر نازم گریه های بلند کرده تا الان که دارم این مطلب رو می نویسم بیش از 5 بار سکسکه های طولانی داشته. یادش بخیر مامانی، موقعیکه توی دلم سکسکه می کردی

3- بازیهای مختلف با دستت: خیلی با دستت بازی میکنی و من همیشه عاشق این کار نی نی ها بودم. دستت مدام در حال حرکته مخصوصا موقعی که گرسنه می شی و تا آرنج دستت رو میخوری.

4- بادگلو و آروغ های پر دردسر: کوچولوی من مثل اکثر نی نی ها کولیک داره و مامان و بابا باید حتما آروغت رو بگیرن وگرنه دچار دل درد های بدی می شی و توی این کار اعتراف می کنم بابا خیلی وارد تر از منه و شما حسابی آروم می شی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)