آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قند عسل های مامان

دومین مسافرت محمد صدرا

1393/9/23 11:15
نویسنده : مامان طاهره
276 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز مامان برای بار دوم رفتیم مسافرت گناباد تا توی مراسم عزاداری چهلم شهادت امام حسین (ع) شرکت کنیم. این بار علاوه بر آقاجونا و مامانی ها و خاله ودایی و عمه و عموها ، مادربزرگ و بابابزرگ هم همراه ما بودند. شما هم دورت حسابی شلوغ بود و بهت خوش میگذشت.

این بار هم شما تو مراسم شبیه خوانی نقش حضرت علی اصغر(ع) رو اجرا کردی و من الان که یک نینی ناز دارم بیشتر از قبل این روضه روم تاثیر میزاره و دلم برای غربت امام حسین (ع) بیشتر میگیره.

توی این شبیه خوانی چون می ترسیدم شما گریه کنی و مراسم بهم بریزه  یک مار اسباب بازی داری که خیلی دوستش داری و دادم دستت  و شما همش توی دهنت برده بودیش و باهش بازی میکردی. آخه دندونای گل گل من قراره به زودی دربیاد و اذیته...

توی اجرای دوم هم که وارد میدان شبیه شدی یک  قاشق نارنجی دستت گرفته بودی که همه فکر میکردن داری هویچ میخوری. شما توی این اجرا هم خیلی پسر فرشته ای بودی عزیزم.

امام حسین نگهدار همه نی نی های ناز این دنیا باشه ان شاالله. توی این سفر من غذای کمکی رو بصورت جدی برات شروع کردم و شما دیگه سوپ و چند غذای دیگه به برنامه غذاییت اضافه شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عاله جووووون
30 اردیبهشت 94 8:53
محمدصدرا مامانی یادش شده از رقصیدنت عکس بذاره که این هنرو عاله و دایی یادت دادن اینقد ناز می رقصی تا یه اهنگ میاد شروع میکنی.البته ناگفته نماندکه تازگیا یادگرفتی سینه هم بزنی اما تا منو دایی رو میبینی ریتمت عوض میشه می رقصی.مامانت میگه قاطی کرده پسرم از دست شما دوتا