آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

قند عسل های مامان

سرما خوردگی محمدصدرا و پیدا کردن یک دکتر خوب

1393/11/23 15:47
نویسنده : مامان طاهره
278 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل بهمن ماه بود که شما سرما خوردی اونم چه سرما خوردگی ای!! یه آنفولانزای خیلی بد که کلی اذیت شدی مامانی گلی.. این سرماخوردگی که توی مهدکودک ها خیلی شیوع پیدا کرده بود اول معین کوچولو رو انداخت بعدهمزمان تقریبا شما و سامان گرفتی و بعد مامان حسابی سرما خورد. مامان و باباجون معین هم گرفته بودند. گل پسرم توی این سرماخوردگی آب شدی و خیلی بیتابی کردی . دارو هم که بد میخوردی و منم بعد چند روز افتادم دیگه بد از بدتر شد. اما من حاضر بودم بدترین مریضی رو بگیرم اما تو ناز مامان اصلا اذیت نشی. آدم وقتی نی نی اش مریضه از خودش و همه چیز یادش ویره. توی این مدت تب شما تا 39 درجه رفت و من خیلی نگران بودم و 3 بار بردمت دکتر . یه بار پیش دکتر شایسته ، یه بار پیش دکتر کاظمی و بار آخر پیش دکتر سخایی که واقعا از این دکتر خوشم اومد و بعنوان دکتر اصلی دیگه میبرمت فقط پیش ایشون . تبت اصلا پایین نمی اومد و همش ناله میکردی و نمی تونستی بخوابی هرچی پاشویه و ... هم میکردیمت فایده ای نداشت . آخر به توصیه دکتر کاظمی شیاف برات گذاشتم تا تبت پایین اومد و دوباره فرداشبش دوباره تبت بالا رفت که این بار بردمت پیش دکتر سخایی که بهم اطمینان داد درباره شیاف و توصیه های خوبی برای بهتر شدنت بهم داد. در کل این سرماخوردگی هرچند برای من و بابا سخت بود ولی تجربه مون رو بالا برد.

توی این مدت مامانی ها خیلی کمکمون کردن و دو شب مامان مامان خونمون موندن و یک شب مامان بابا و بقیه شبا هم بهمون سر میزدن. واقعا سخت بود چون خودمنم بد سرماخورده بودم و حسابی افتاده  واقعا روزای سختی بود و الان که دارم خاطراتش رو می نویسم واقعا ناراحت میشم.

اینم عکس نینی بیحال مامان توی اون روزا.....

ای خدای مهربون همه نی نی ها رو سالم نگه دار و حفظ شون کن. آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)