آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قند عسل های مامان

کارهای جدید و عادت ها و شیطونی های محمدصدرا در این ماهها

1393/11/23 15:49
نویسنده : مامان طاهره
283 بازدید
اشتراک گذاری

نشستن بدون کمک: پسر نازنینم از شش ماهگی بدون کمک می شینی و برای خودت بازی می کنی اما سینه خیز خیلی کم رفتی و هر چقدر من و مامانی ها پاهات رو میگرفتیم تا سینه خیز بری خیلی علاقه نشون ندادی و بعضی وقتا گریه هم میکردی . نه اینکه اصلا سینه خیز نری ولی خیلی کم. اما ماشالله چهاردست و پا که خیلی زود راه افتادی و تقریبا از شش ماه و نیمی داری چهار دست و پا میکنی و از این ور خونه به اون ور کی میتونه شما رو نگه داره. عاشقتم پسرم مخصوصا وقتی چهار دست و پا میکنی و میای تا بغلت کنم دلم میخواد بخورمت!!! آخه پسر نازم خیلی خوشمزه است عزیز دلم...

گاهی هم موقع چهاردست و پا دو تا وسیله رو با خودت برمیداری و راه میبری که خیلی جالبه.

پایین اومدن از مبل : گل پسر زرنگ خان مامان داشتم توی خونه روی مبلها باهت بازی میکردم که دوست داشتی بری روی زمین  و من متوجه نمیشدم که یدفعه دیدم پشتت رو به من کردی و داری میری پایین . اول پاهات رو گذاشتی یواش زمین و بعد خودت رو شوت کردی و انداختی روی فرش. البته من قبل از رسیدنت به زمین گرفتمت ولی خیلی باحال بود، فسقل خان مامان

جدیدا هم دستات رو میگیری به مبلها و پشتی ها و برای خودت راه میری و یا می ایستی و وقتی به خواسته ات رسیدی خوشحال میشی و به من نگاه میکنی تا گل پسرم رو تشویق کنم و برات دست بزنم. اینقدر از کارهای جدیدت خودت ذوق میکنی و دوست داری اطرافیانت هم با تشویق کردنت به شما توجه کنن و اگر این کار رو انجام ندن یه جور دیگه جلب توجه میکنی عزیزم...

توی این ماه ها کارهای دیگه ای مثل بیا، نای نای ، با دست روی دهن زدن و صدا درآوردن،  قهر کردن که چه قهر بدی هم میکنی، اگه بغل باشی خودت رو به پشت میندازی که اگر حواسمون نباشه ممکنه بیفتی و اگه روی زمین باشی پشتت رو به طرفت میکنی و لوس بازی و گریه. البته با مامانی هات کمتر قهر میکنی و بیشتر لوس هات برای مامان و باباجونه فسقلی

نگاه به ساعت وقتی آقاجون میاد: نمیدونم این چه عادتیه که کردی هر وقت آقاجون میاد خونه دنبال مامان، شما نگاه آقاجون میکنی و ساعت رو نشون میدی . آقاجون هم به شوخی میگن مگه دیر اومدم شیطونک؟؟؟؟ کلا ساعت رو میشناسی و وقتی بهت میگیم ساعت چنده از همون سه ماهگی ساعت رو بهمون نشون میدی.پاندول ساعت رو هم خیلی دوست داری و وقتی ساعت رو برای تعویض باطری یا تمیز کردن میارم پایین میشینی سرش و کلی باهش بازی میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)