آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل های مامان

تولد مامان جون

1394/4/5 19:14
نویسنده : مامان طاهره
259 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالگرد عروج یه عزیز بود، یک عزیز دوست داشتنی ... یه مرد غیر قابل تکرار. کسی که از خیلی سال پیش که ازم می پرسیدن شخصیت های تاثیرگذار زندگیت کیان، میگفتم فلانی ..

هرچند سالها گذشت ودیدم نسبت به خیلی چیزا عوض شد اما هنوزم اگه ازم بپرسند شخصیت تاثیر گذار زندگیته میگم آره، خودشه...

نمیشه، آدم تو هرسن و مسلک با هر نوع عقیده اجتماعی و سیاسی و هر نوع نگرش اعتقادی ، این آدم رو بشناسه  اما عاشق شخصیتش نشه و اون کسی نیست بجز دکتر مصطفی چمران

چقدر خوبه که توی این روز متولد شدم و چمران رو اینطوری شناختم و عاشقی کردم در کوچه های دلتنگی ها و دلدادگی های او...

" ای خدای بزرگ ، معنی زندگی را نمی فهمم. چیزهایی را که برای دیگران لذت بخش است مرا خسته میکند. اصلا دلم از همه چیز سیر شده است، حتی از خوشی و لذت متنفرم. چیزهایی که دیگران به دنبال آن می دوند، من از آن گریزانم. فقط یک فرشته آسمانی است که بر قلب و جان من سایه مکی افکند. هیچگاه مرا خسته نمیکند. فقط یک دوست قدیمی است که از اول عمر با او اشنا شده ام و هنوز از مجالست با او لذت می برم و آن دوست قدیمی من غم است. "

برگرفته از کتاب خدا بود و دیگر هیچ....

امسال روز تولد مامان، آقاجون و مامانی و دایی و خاله اومدن خونه ما و برای مامان جشن گرفتند. شیرینی خوشمزه ای هم خریده بودن که شما مدام می رفتی شیرینی بخوری  و همش شیرینی ها رو بهم میزدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)