آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

قند عسل های مامان

کارهای جدید محمدصدرا

1394/7/20 1:00
نویسنده : مامان طاهره
431 بازدید
اشتراک گذاری

شعر های جدید: گل پسرم یک ماهه که شعر یه توپ دارم قلقلیه رو یاد گرفتی و وقتی برات میخونیم آخر هر مصراع رو خودت میگی...

یه توپ دارم (گیگیلیه)   سرخ و سفید و (آببیییی)

می زنم زمین (هوا میده)   نمیدونی تا (اُدا میده)

من این توپو (اداشتم) مشقامو خوب(نبشتم)

بابام بهم (عییییدی دا)  یه توپ (گیگیلی)

شهر محمدم محمد رو هم میخونم که شما محمد های آخرش رو میگی و صلوات هم میفرستی.

اسامی حیوونای زیر رو هم یاد گرفتی :

بوردابه(قورباغه)، دیر(شیر)، اَوَن( گوزن)، آووووو(آهو)، دَدافه( زرافه)،می می نی ( میمون)

ببر( ببر)، پَبانه(پروانه)، خِس ( خرس) ، اُدَک( اردک)،

میوه ها رو هم کاملا می شناسی ولی به همه میگی اَبُزِه ( مثلا وقتی میگیم خیار میگی خیار و میاری ولی وقتی خیار ببینی میگی ابزه که منظورت از ابزه همون میوه است. از بس که خربزه دوست داری) شخصیت های شهر موشها رو هم میشناسی و وقتی اسماشون رو میگیم از روی پوسترش نشونمون میدی.

از توی عکسای دسته جمعی هم کسانی رو که میشناسی پیدا میکنی حتی از توی عکسای شلوغ...

بوس صدادار: گل پسر مامان جدیدا بوس صدار یاد گرفتی یعنی هم بوس میکنی و بوس میفرستی و هم اینکه دیگه بوس هات صدا دارن.

تشکر و سلام: قند عسل مامان برای تشکر از دیگران سرت رو خم میکنی و بعضی وقتا میگی میسی مثه ژاپنی ها، معلوم نیست این ژن ژاپنی رو از کجا آوردی!...

کمک به آوردن وسایل سفره: قندعسل مامان اینقدر بزرگ شده که کمک مامان و مامانی میکنه و وسایل سفره رو میاره و مرتب مبگذاره توی سفره..

در مورد جمع کردن وسایل خونه هم به من خیلی کمک میکنه البته اگه حال داشته باشه عزیز دلم...

لجبازی با مامان و الکی خندیدن: شیطون مامان جدیدا با من یکم لجبازی میکنه و مثلا آبارو میریزه روی زمین و... ولی بعدش الکی میخنده تا منم خندم بگیره و چیزی بهش نگم. خدایی یه کارایی میکنه اصلا نمیتونم خوم رو کنترل کنم.

دندون های شیری و نیش: الهی مامان فدات بشه که داری 4-5 تا دندون با هم در میاری گلم. البته همه این دندونا نیش زده ولی یکیش که در میاد بعد یکی دیگه و حسابی برای این اذیتی. قربونت برم که شبا از ساعتای 2 بیدار میشی و حدود یکی دو ساعت بیداری و با هم بازی میکنیم و کارتون می بینیم تا دوباره خوابت ببره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)