آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

قند عسل های مامان

شاهکارهای قندعسل

1394/8/16 23:49
نویسنده : مامان طاهره
346 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش آقای محمدصدرا خان داشتند توی اتاق کنار باباجون بازی میکردن که با اجازه بابا پسرم ماژیک برداشته بود و آورده بود توی هال و منم که از همه جا بیخبر داشتم خاطرات قندعسل رو می نوشتم، چون دیدم داره مثل همیشه لامپ رو خاموش و روشن میکنه و روی مبلها می پره به نوشتنم ادامه دادم تا جمله رو کامل کنم و چشمتون روز بد نبینه تا سرم رو برگردوندم دیدم جناب قند عسل روی دیوار به اندازه دو متر و روکش شیری رنگ مبل رو نقاشی فرمودند.گریهگریه تا اومدم بگم اینا چیه یه لبخند ژوکوند تحویلم داد و گفت ماما، ده و ترجمه و تفسیر این جمله اینه که مامان ، ساعت کشیدم و بعدش تمام خطها رو برام تشریح فرمود.گیجتعجبتوی اون لحظه اگه جای من بودید چه کار میکردید؟؟؟؟سوال

من که دیدم کاری از دستم برنمیاد و دعوا هم فایده نداره کتاب می می نی رو که درباره همین اشتباه بچه هاست، برداشتم و براش خوندم و درباره نقاشی روی کاغذ چند دقیقه صحبت و بعد یک دستمال و ماست برداشتم و دیوار رو تمیز کردم که کار فوق العاده سخت و انرژی بری یودخسته تقریبا یکساعت طول کشید. ولی روکش مبلا باوجود شستن با وایتکس تمیز نشد و اثر هنر پیکاسوی من روش موند....غمناک

 

 

 

 

 

 

 

 

اما شیطنت شما به این جا ختم نشد و روزی که رفته بودی خونه آقاجون روی دیوار اتاق دایی و تختش و تخته وایت بردش کلی نقاشی کشیدی ...خطا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)