آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

قند عسل های مامان

بیخوابی های شبانه قند عسل

1394/8/16 1:3
نویسنده : مامان طاهره
366 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر من چند وقتیه که برای خواب شب دوباره خیلی اذیت میشه و ضمن اینکه تا دیروقت برای خوابیدن مقاومت میکنه، نیمه های شب بارها برای شیرخوردن و بازی و تاب خوردن بیدار میشه و ممکنه حتی یکی دو ساعتی بیدار بمونه... خواب آلود

شبها قبل خواب برای اینکه خسته بشی و خوابت ببره باهت بازی میکنم مثل قایم باشک، دنبالت کردن و گرفتن، تاب بازی و نقاشی و .....

اما چند شب پیش توی یک برنامه دیدی که بچه ها دارن سرسره بازی میکنن . رفتی کتابی رو که عکس سرسره داشت رو آوردی و به من نشون دادی و گفتی تُتُدِه یعنی سرسره. منم که ازین کارت خیلی خوشم اومد با پشتی ها و پتو برات سرسره درست کردم و کلی با هم بازی کردیم.چشمک بعدش می رفتبی بالای مبلا و توپا و بقیه اسباب بازی هات رو هل میدادی تا بیان پایین و کلی به نحوه حرکت اسباب بازی های مختلف دقت میکردی. تقریبا ساعتای 1:30 بود که خوابت برد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پی نوشت: فکر میکنم این بیدار شدنها و بیقراری های عسلک برای دراومدن دندونای آسیاب و نیش باشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)