آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

قند عسل های مامان

ماجراهای تخت محمدصدرا

1394/9/17 14:43
نویسنده : مامان طاهره
372 بازدید
اشتراک گذاری

نخوابیدن شما و بیدار شدن های مکررت در شب بالاخره منو باباجون رو تسلیم کرد تا برات تخت گهواره ای سفارش بدیم تا شاید خواب شبت بهتر بشه که با هم رفتیم ویرانی شاندیز و بعد کلی گشتن بالاخره تخت مورد نظر رو سفارش دادیم ولی موعد تحویل تخت که شد، فروشنده بدقولی کرد و با ده روز تاخیر تختت آماده شدو برای تحویل من و شما و آقاجون رفتیم کارگاه فروشنده که خیلی هم دور بود و تختت رو تحویل گرفتیم ولی برای نصبش خیلیاذیت شدیم و بعد از کلی تلفن و اومدن نصاب و ... خودم کشف کردم که چون یک تیکه به تختت اضافه کردن محاسباتشون درست در نیومده و دلیل گیر کردن گهواره تخت همون بود که این مطلبو به فروشنده گفتیم و قرار شد یک سر تخت دیگه برات بزنه و رویه تخت هم خوب نبود و اون رو هم عوض کردی. یک روز هم سه نفری رفتیم و برات تشک تخت خریدیم، البته بعد کلی تحقیق اینترنتی درباه انواع تخت ها و شر کتهای سازنده به این نتیجه رسیدیم که تشک رویال خوبه.

پی نوشت : توی این مدت که تخت غیر قابل استفاده توی خونه بود شما از تشکش به عنوان سرسره استفاده میکردی و از گهواره اش هم برای توپ بازی و یا بجای کاناپه برای اسباب بازی هات... و کلی بهت خوش گذشت.

پی نوشت 2: خدا رو شکر شما توی تختت خیلی خوب میخوابی و بیشتر شبا فقط دوبار برای شیر خوردن و آب خوردن بیدار میشی در بقیه موارد با گهواره تابت میدم و شما خوابت می بره....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)