آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

قند عسل های مامان

محمدصدرا از نگاه تصویر...

1394/9/7 12:18
نویسنده : مامان طاهره
254 بازدید
اشتراک گذاری

نوشتن مدل محمدصدرایی:گل پسر مامان مثل مامان عاشق نوشتنه و روی برگه اشاره میکنه تا بهش بگم چی بنویسه و منم مثلا میگم بنویس مامان ، اون موقع محمدصدرا شروع میکنه به نوشتن و همزمان تکرار میکنه ماما و تا وقتی نوشتنش تموم نشده گفتنش رو ادامه میده و میکشه... ( من قبل از رفتن به مدرسه خواندن و نوشتن رو بلد بودم ، تازه به مامانم میگفتم بیا مثل خط اوشین (ژاپنی) به من یاد بدهقه قهه)

مدل های تلویزیون دیدن محمدصدرایی: البته من برای کارتون دیدن محمدصدرا قواعد سفت و محکمی دارم و اجازه دیدن هر فیلم و کارتونی رو بهش نمیدم ولی اونو از دیدن تلویزیون هم منع نمیکنم، بلکه با کارتون هایی که خودم تهیه میکنم و روشون کاملا تحقیق کردم این مساله رو مدیریت میکنم... تلویزیون میتونه مفید باشه و منو پسرم رو به اهدافمون برسونه یعنی آموزش از طریق بازی و علایق بچه...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محمد صدرا و عروسکاش

بازی محمدصدرا و گلهای پاک شده زعفران

انتظار برای تعطیلی مدرسه دایی امیر محمد

 

ماست خوردن محمدصدرایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوابیدن محمدصدرایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موبایل بازی محمدصدرایی

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانه شایلین
9 آذر 94 15:57
بچه ها چی میکنن با ارتباطات [آره خاله جون، میبینید... نسل جدیدن دیگه
عاده جووووووون
14 آذر 94 13:53
سلام عاده جوووون اجازه هست من شمارو بخورم؟؟؟؟عاشقتم یکی یه دونه
مامان امیرعلی
14 آذر 94 23:45
سلام ممنون که به ما سرزدید.باشه باتبادل لینک موافقم محمدصدراجون رو ازطرف ببوسید.خیییییلی بانمکه. [ممنون مامان امیر علی جون، خیلی لطف دارید... لینکتون کردم عزیزم]