آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

قند عسل های مامان

بیماری دست، پا، دهان

1394/9/27 19:22
نویسنده : مامان طاهره
463 بازدید
اشتراک گذاری

این بیماری به اندازه اسمش عجیب و غریب بود. چند وقت پیش، شب چهلم امام حسین، امین آقا وعمه جون همراه محمدجواد اومده بودن خونه آقاجون و ما هم اونجا بودیم و کلی با محمدجواد بازی کردی . اون شب محمدجواد گفت که دهنش و کف پاش دونه هایی مثل تبخال زده که منم دیدم و حسابی برای همه عجیب بود ولی همه کر کردیم یک تبخال ساده است . محمدجواد حسابی اذیت بود و حتی نمیتونست حرف بزنه و فرداش هم باید برای مراسم شبیه خوانی کلی اجرا میکرد که برای همین بهش همه سماق دادندتا بخوره و درد دهنش کمتر بشه. خلاصه دقیقا هفته بعد دیدم شما هم سه روز تب کردی و مثل دونه های محمدجواد زده بودی که بعد کلی سرچ توی اینترنت اسم مریضی رو پیدا کردیم و پیش دکترت خانوم سخایی هم بردمت. خلاصه که پسرم خیلی اذیت شدی تا این مریضی از بدنت رفت و بدتر این که توی روزای بیماری ات سامان جون و معین اکثرا خونه آقاجون بودن و شما همش دوست داشتی بری بازی کنی که بخاطر جلوگیری از مریض شدنشون، نمیشد و خیلی غصه میخوردی گل من.

تازه یک ماه بعد دیدم دو تا از ناخنای دستت و پات دارن جدا میشن، که اول فکر کردم کمبود ویتامینه ولی وقتی بردمت پیش دکترت گفت این از نشونه های همون بیماریه و برای بچه ها کاملا طبیعیه. نکته جالب دیگه در مورد این بیماری اینه که بچه های زیر 5 سال معمولا این مریضی رو میگیرن ولی بدلیل آلودگی هوا امسال بچه های بزرگتر مثل محمدجواد که 12 سالشه هم گرفته بودن.

هوای مشهد هم خیلی آلوده است و متاسفانه اکثر روزا در حالت هشداره... امسال این بیماری خیلی همه گیر شده بود و اکثر بچه ها گرفتند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)