آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

قند عسل های مامان

پای محمدصدرا توی دست مامان

1393/2/23 12:18
نویسنده : مامان طاهره
607 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه اتفاق خیلی بامزه افتاد و حسابی دلبری کردی برای مامان. خیلی خیلی ذوق مرگ شدم

 داشتیم حاضر میشدیم بریم خونه مامان بزرگ مامان که یه دفعه پسرگلم یه ضربه محکم به پهلوی راستم زدی و پای کوچکولوت برای چند ثانیه از پهلوم بیرون زده بود و اتفاقی توی دست مامان بود. پای ناز کوچکلوت رو قشنگ حس کردم.

                                 

این عکس بالا من نیستم ها! اون پا هم پای شما نیست ها!

بابا همش می گفت حیف ندیدم، همش منتظره بتونه رد پات رو ببینه یه روز روی دلم!

هیچ موقع حس اون لحظه رو فراموش نمی کنم. خدایا شکرت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)