آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل های مامان

مهمون کوچولوی محمد صدرا، آقاحسام الدین

1394/2/24 17:04
نویسنده : مامان طاهره
279 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش آقا حسام الدین و مامان جونش مهمون ما بودن و شما با آقا حسام کلی بازی کردی و بهت خوش گذشت. اسباب بازی هات رو آوردی و کلی بازی های دیگه. اما یه شیطونی هم میکردی و اگر من حتی با حسام صحبت میکردم برمیگشتی و نگام میکردی و می پریدی بغلم. اولش که من حسام رو بغل کردم زدی زیر گریه و اصلا کوتاه نیومدی. قربونت برم دوست دارم مامان جونم...

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آنيتا
27 اردیبهشت 94 14:37
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
عاله جووووون
30 اردیبهشت 94 8:00
سلام کوچولوی عاله.الهی من قربونت بشم که اونروز با حسام الدین بازی می کردی و وسایلت رو بهش میدادی.فدای نشستنت بشم کوشولو موشوله من