آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

قند عسل های مامان

محمدصدرا، کله پاچه، سرزمین عجایب و در آخر" من رای میدهم..."

1394/12/7 15:17
نویسنده : مامان طاهره
237 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرمامان امروز  بهش کلی خوش گذشت . اول صبح همراه بابا جون و عمو حسن و محمدجواد رفتین و کله پاچه و حلیم خریدین و بعد نون خوشمزه کنجدی ( چند وقته پسرم با باباجون میره نونوایی و کلی بازی میکنه و قدم میزنه... پسرم شده نان آور خانواده). بعد از این که صبحانه رو کنار هم خوردیم و شما اصلا با شکمت رودربایستی نداشتی و حسابی کله پاچه نوش جان کردی تصمیم گرفتیم بریم سرزمین عجایب. همراه عموحسن و محمدجواد و دایی امیر محمد رفتیم و اونجا کلی بازی کردیم و شما سوار اسب یا بقول خودت سوارعرعر شدی و توپ بازی کردی و با اردکها و بقیه وسایل بازی کلی خوش گذروندی.

بعد از اونجا هم داشتیم می رفتیم تا رای بدیم (انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود)که خوابت برد و من به باباجون و عمو گفتم میخوام با محمدصدرا رای بدم و منتظر می مونم تا بیدار بشه. خلاصه همگی ساعت 6 حاضر شدیم و رفتیم برای رای دادن اما همه جا شلوغ بود، زنگ زدیم به آقاجون مامان تا اگه شعبه رایشون خلوته بریم اونجا که آقاجون گفتند من سیار دارم بازرسی میکنم و نمیشه. باز به خاله محبوبه زنگ زدیم و خاله هم گفت شعبه اون هم شلوغه ، آخرش رفتیم پیش مامانی و توی مدرسه مامانی رای دادیم. چون زودتر نوبت آقایون شده بود شما با اونا رفتی و رای دادی و محمدجواد ازت چند تا عکس گرفت بعد اومدی پیش من و رایای منم انداختی توی صندوق و بعد با اجازه آقایی که مسئول اونجا بود انگشتتو استامپی کردی و کلی باهت منشی های صندوق صحبت کردن و شما بهشون انگشتت رو نشون میدادی و میگفتی دییی یعنی رای. بعدش هر کی ازت میپرسید محمدصدرا رایت کو، انگشت اشاره ات رو نشون میدادی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)