آقا محمدصدراآقا محمدصدرا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
آقا محمدسیناآقا محمدسینا، تا این لحظه: 5 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل های مامان

محمدصدرا از نگاه تصویر

1395/2/23 16:41
نویسنده : مامان طاهره
451 بازدید
اشتراک گذاری

دهه نودی ها...

سه نسل یک خانواده در کنار هم

محمدصدرای منتظر آبمیوه و بستنی

پیاده روی با مامان و خاله محبوبه

کمک کردن گل پسر توی کارای خونه مخصوصا پهن و جمع کردن سفره و ظرف شستن


محمدصدرا و کتاب حیوانات و جورچین

جدیدا محمدصدرا بعضی وقتا خورا کی هاش رو به بقیه نمیده تا وقتی خودش سیر بشه و در اقدامی جالب تر همه خوراکی ها رو میخواد و میگه همشِ همش

درس خوندن قند عسل و دایی امیر

خوابیدن محمدصدرایی

هوس های نوبر محمدصدرا، هندوانه، آناناس، توت فرنگی ، فرنی و حلوا. من تقریبا هر روز براش حلوا درست میکنم اونم حلوا و فرنی رنگی( یعنی روش با ترافل و ... تزیین شده باشه)خوشمزه

میوه خوردن محمدصدرایی

موش کوچولوی خونه ما داره دنبال خوراکی میگرده

محمدصدرای عاشق ترشیجات مخصوصا رب و سس

انیشتین مامان

مهمون کوچولوی آقاجون و مامانی

محمدصدرا توی کلاس درس

قدبلندی جیگر طلا برای برداشتن اسباب بازی ها و ....

جایگاه خوراکی های قند عسل که یک قسمت کابینت رو به خودش اختصاص داده

خوراکی خوردن محمدصدرا

محمد صدرا خونه خاله اعظم شکلات هایی رو که مثلا من قایم کردم پیدا کرده و خودش صندلی گذاشته تا برشون داره...

 

پسندها (4)

نظرات (1)

عمو حسن و سامان
28 اردیبهشت 95 19:29
سلام محمدصدرا من و سامان عکساتو دیدیم خیلی خوشکل بود [ممنون عمو جون و سامان کوچولو]